Hur mycket orkar man?

Kommentarer från mina kollegor i veckan:

– Fan Bea, du ser helt…miserabel ut. Hur mår du egentligen?
– Miserabelt.  

– God morgon Bea. Hur är det?
–  Morn. Bra.
– Jasså? Är det riktigt säkert det?

Och så här har kommentarerna varit hela veckan. Jag har inte en gnutta energi kvar. Jag orkar för fan knappt ta mig ur sängen.
Det är på tok för mycket. Jag ska använda julen till att sova, promenera och verkligen vila. Annars slutar det riktigt illa nästa år.
Att jag är så här sliten beror på *trumvirvel* jobbet. Surprise va?

Mina vänner (om jag nu har några kvar) jag har inte glömt av er.

3 kommentarer

Under Okategoriserade

3 svar till “Hur mycket orkar man?

  1. eponymous

    Shit vad jag känner igen mig. Den här hösten har varit hemsk vad gäller jobbet. Jag har ständig huvudvärk, knarkar treo, magen packar ihop, knarkar magtabletter… Härlig coctail…

    Men du, vi är inte superwoman, även om det gärna fick vara så.

    Ha en skön jul. Skit i allt och ta det bara lugnt.

    Kram!

  2. mylifeonlyforyou

    Klart du har dina vänner kvar… Jag är här alltid vet du! Mej blir du aldrig av med 🙂
    Jag stressar genom julen nu…alla stressar nog mycket nu! Men riktiga vänner är alltid kvar gumman!

    Love U!!

    Kramelikram

  3. Hoppas det lugnar ner sig för dig nu över jul.
    Kramkram

Lämna en kommentar