Extra extra!! Tomten är död!

Inatt hade jag inte mindre än tre fucking mardrömmar.
Så fort jag somnade om efter en mardröm drömde jag en ännu värre dröm.
Jag minns en.
Jag var tomten. Yes. TOMTEN. Jag skulle lämna julklappar hos några ungar. De skulle precis bada. När jag kommer in i badrummet attackerar pappan i familjen mig (tomten) och dränker mig i det varma badvattnet.
Jag vaknade fäktandes och kippade efter andan.
Jag tror pappan trodde att jag skulle göra något otäckt med barnen.

Jag ska försöka jobba lite nu.

Lämna en kommentar

Filed under Okategoriserade

Kommentera

