När musen nästan sprack

2400-1416high-heels-posters

Att gå i höga klackar när det är halt ute är inte en god idé.
Idag hade jag lite bråttom till ett möte så jag småsprang fram genom Göteborg. En bit ifrån övergångsstället ser jag att det blir grön gubbe och ökar farten. Det skulle jag inte gjort.
Jag gick ner i spagat mitt framför alla väntande bilar. Trots att jag trodde musen skulle spricka sönder flög jag upp från marken och sprang vidare som att inget hade hänt.
Det blir inget sex ikväll kan jag säga.

4 kommentarer

Filed under Okategoriserade

4 responses to “När musen nästan sprack

  1. mylifeonlyforyou

    Hahahaha…faaan va kul!! Faan va jag hade garvat om jag suttit i en bil å sett de!! Jag hade nog dött!!!

    Hahaha!! Förlåt!! Men de va kul!!!

    Kramelikram

  2. IIIIIIIIiiiiiiiiiiiiiiiiiii- Aaaaaaaaaaaaaaaaj. Fyfan, Jeeeez. Vad ont. Stackare. (Ps. Min sprack oxå en gång, med hjälp av en cykelram på gatan där jag växte upp. Jag var 10 tror jag och flashbackar så jag baxnar nu här på kontoret.)

  3. Trevlig lucia – trots sprucken mus – ajaj.

  4. Förlåt, men det här var det roligaste jag läst idag, skrattade så högt att min man undrade åt vad, var tvungen att läsa upp detta högt🙂

    Hoppas det känns lite bättre idag, du får en webkram från mig!

Kommentera

