Nu är det nog PÅ RIKTIGT (jag har nog sagt det förr)

Från och med imorgon slutar jag stressa. Det finns viktigare saker i livet än att kollapsa på grund av ett jobb.
Jag gör så gott jag och så mycket jag hinner på min arbetstid. Framöver tänker jag inte skippa en kort fika på förmiddagen och eftermiddagen. Och jag tänker sluta läsa jobbmejl på kvällar och helger!
Jag har aldrig velat göra karriär så hur fanken hamnade jag på den stegen?
Nu har jag plitat ner en arbetsbeskrivning tillsammans med min chef. Jag tänker peka på den om någon ber mig göra mer än två personers jobb.

Heja mig!

1 kommentar

Filed under Okategoriserade

One response to “Nu är det nog PÅ RIKTIGT (jag har nog sagt det förr)

  1. Absolut, hejja dej Bea!!! Visa dom vart skåpet skall stå, ingen vits att du bränner ut dej, ingen kommer tacka dej för det. Ta hand om dej. Kram

Kommentera

