Skandal

Alla som känner mig vet hur oerhört noga jag är med att äta frukost.
(Det är antagligen därför som jag aldrig blir tjock hur illa det övriga matintaget än är).
Imorse deklarerade Mr Hemlig att gröten var slut. Det fanns inga flingor, inget bröd, INGENTING förutom ägg, clementin och kaffe.
Så det fick det bli.
När jag kom till jobbet köpte jag mig en macka.
En macka.
Det är för fan skandal.
Jag äter inte gärna bröd. Särskilt inte till frukost.
Är det så här det blir när man flyttar in till en större stad?
Det kan ha att göra med att jag var ute och svirade med jobbet igår. Jag skulle väl egentligen ha handlat. Mr Hemlig handlade visserligen, men han köpte viktigare saker än frukost, nämligen aluminiumfolie, plastfolie, hushållspapper och kattmat.

Lämna en kommentar

Filed under Okategoriserade

Kommentera

