Prio ett

Det var inte att packa upp kläderna. Det var att rota upp champagneglasen och skåla.
Dagen efter såg jag dock lite tokig ut för jag hittade inte mina kläder.
Men man kan inte vara proper varje dag.

Nu är alla lådor som vi släpade in i lägenheten uppackade. Köket är i ordning liksom badrum och sovrum. På lördag kommer alla vardagsrumsprylar. Då gör vi klart resten.

Just nu orkar jag dock inte ett skit. Kroppen är helt slut och hjärnan börjar ge sig den också. Nästa helg först kommer jag få en chans att vila upp mig.
Jag slår vad om att jag blir sjuk då.

Lämna en kommentar

Filed under Okategoriserade

Kommentera

