Nu är vi på plats!

bodybuilder

Fattar ni att Mr Hemlig och jag flyttade i stort sett hela vårt bohag från Alingsås till Göteborg på egen hand?!
Och fattar ni värken jag har idag?
Men jäklar vad envis jag kan vara. Trots att mina armar var som överkokt spagetti när den sista prylen (en tom plastpåse) skulle bäras upp, så bar jag.
Idag känner jag mig som en bodybuilder. Mina vader är stenhårda.

Lägenheten är knökfull på grejer. Men det är nu det roliga börjar, att få i ordning. Tyvärr har vi den gamla lägenheten kvar att fixa. Men vi har redan börjat städa så det där kommer gå snabbt.

Gud så skönt att slippa pendla!

2 kommentarer

Filed under Okategoriserade

2 responses to “Nu är vi på plats!

  1. maria

    Förstår att det blir skönt att slippa pendlandet. Hoppas ni kommer att trivas!

  2. hallonsaft

    Det hoppas och tror jag med!

Kommentera

