En sådär kul start på veckan

Åh.
Jag ska FÖRSÖKA att vara fortsatt positiv den här veckan. Men det kommer att bli svårt. Mycket beroende på att jag i eftermiddag ska sitta på ett möte som jag alltid blir helt knäckt av efteråt. Knäckt som i sitta på dass och lipa som ett barn resten av arbetsdagen.
Det är inte sunt, jag vet. Men vad fan ska jag göra åt situationen? Jag är inte den svaga, tysta typen. Men i det här gänget verkar det som att man måste spela mycket på sin kvinnlighet. Och så lågt sjunker jag inte. Det är år 2008, inte 1888.
Det är väl bara att kavla upp ärmarna och förbereda sig på strid.

Lämna en kommentar

Filed under Okategoriserade

Kommentera

