Pics från helgen

Det har som vanligt varit helt underbart på Aröd! Tyvärr är jag inte i närheten så utvilad som jag hade hoppats på. Så stressad är jag.
Jag orkar inte göra bilderna mindre. Eller redigera dem.


Min outfit hela helgen. Jag har bara bytt trosor och strumpor. Jag har inte dragit en borste genom håret eller sminkat mig. Rätt gött det. Luktar eld gör jag också, eftersom jag i stort sett sov i brasan. Stugan är inte vinterisolerad.

Nu ska jag gå och duscha.

Lämna en kommentar

Filed under Okategoriserade

Kommentera

