Neandertalare

Väldigt lik någon jag känner…

Nu ska jag sluta irritera mig på idioter. Jag kan inte göra något åt det ändå. Att vissa människor kan andas och gå samtidigt är för mig ett under. Än mindre hur de kan glida genom livet utan att ta ansvar. Hur gör man för att komma undan? Jag ska sätta stopp för det i nästa vecka.
Men nu ska jag ta helg! Packa ner hela lägenheten, lyssna på bra musik, mysa med Mr Hemlig, äta god mat och andas frisk luft.

Trevlig helg på er!

Lämna en kommentar

Filed under Okategoriserade

Kommentera

