Äggkläck

När det är skit är det bara att bryta ihop och komma igen. Det gjorde jag igår. Satt på dass och hulkade i fem minuter, sedan blev jag arg och sedan gjorde jag ett superbra jobb.
Kan man använda det i en löneförhandling?

Du chefen, jag är så bra på mitt jobb för att jag grinar när det blir för mycket och sedan presterar jag förbannat bra!

Idag har jag lärt mig att koda banners på webben. ALLDELES SJÄLV! Ni datanördar där ute fnyser säkert åt mig, men sätt er ner och redigera ihop en tidning utan förkunskap så ska ni få se hur lätt det är.
Nä, just det.
Learning by doing är min metod. Men då måste jag få tid till det också.
Mitt jobb är ett kinderägg: ägget är lönen och inuti är det tre överraskningar i form av tre personers jobb.
Ägget är ganska litet by the way och kläcks snart av alla överraskningar.

2 kommentarer

Filed under Okategoriserade

2 responses to “Äggkläck

  1. balkongfia

    Jag skall ge dig mycket cred i min artikel! Något att visa chefen kanske?!

  2. hallonsaft

    Ha ha!
    Ser fram emot att läsa!

Kommentera

