Annars då?

Det är ganska så trist just nu. Jag går bara och väntar på att vi ska flytta. Och det är tre veckor kvar.
Suck.
Under tiden jobbar jag på som en iller och springer i skogen tre gånger i veckan. Jag tycker det är kul att löpa! Det beror på två saker: nya skor och att vi tar det vääääldigt lugnt. Den här gången ska jag få kontinuitet i träningen. Inte som jag brukar, träna tills jag spyr och sedan tappa lusten.

Annars är det ganska trist. Vi slipade bord i helgen vilket resulterade i att det låg ett lager av damm på precis allt efter fem minuter. Inte så smart av oss. Men vi orkade inte hyra kärra och stå i ett kallt garage en hel helg. Däremot orkade vi visst damma varenda pryl vi äger och sanera både lägenhet och katter.

Vi köpte det här bordet för ett år sedan eller nåt. Vi har inte varit så aktsamma vilket resulterat i stora vita fläckar. I nästa lägenhet ska detta vara vårt finbord, ni vet när man bjuder hem folk på middag. Köksbordet blir betydligt mindre eftersom köket är betydligt mindre än nu.

Jo, glömde ju berätta! Jag har gått hela vägen nu. Jag är en äkta nörd. För jag har köpt ett blue tooth headset.

Man kan ju inte vara cool dygnet runt.

2 kommentarer

Filed under Okategoriserade

2 responses to “Annars då?

  1. mylifeonlyforyou

    Nörd!!! Haha…nej du är bara en karriärskvinna å dom får ha en ful grej i örat!! Du ser bara upptagen å viktig ut nu!!
    HIhi…
    Pöss på dej!!

  2. Den enkla vägen, som det där släpet hade inneburit, är ju så tråkigt förnuftig.

Kommentera

