Jogging

Idag gäller det, idag ska jag börja jogga. Eftersom jag inte ska göra som jag brukar, det vill säga springa en mil på rekordtid och bli sjuk och sedan aldrig mera springa, så börjar jag med tre kilometer.
Max.
Det känns lättare att ge sig ut med vetskapen att det snart är avklarat. Om tre månader kanske jag är beroende av löpning. Jag är skeptisk, men tydligen ska man bli det om man hänger i. Och då slutar man aldrig. Min kropp skulle behöva det.

Lämna en kommentar

Filed under Okategoriserade

Kommentera

