I bilen på väg till jobbet

Jag: Jag tänkte klippa lugg idag. Ska till frissan ikväll.
Mr Hemlig: Spännande. Jag kommer säga till om jag tycker att det är fult.
Jag: Det kan du väl inte göra heller! Det tar ju ett tag innan håret växer ut igen.
Mr Hemlig: Amen vaddå då? Jag ska väl vara ärlig?
Jag: Jo, men inte brutalt ärlig.
Mr Hemlig: Men då säger jag inget då om jag tycker att det är fult.
Jag: Tror du jag är dum i huvudet eller? Är du tyst så tycker du att det är fult. Säger du att det är fint så säger du det för att få mig att tro att du inte tycker att det är fult. Det spelar det ingen roll vad du säger ikväll om min frisyr, för jag kommer inte att tro på dig.
Mr Hemlig: *vet inte vad han ska säga till sin lätt överreagerande flickvän*
Jag: Fan. Jag tänker klippa lugg vad du än säger.

2 kommentarer

Filed under Okategoriserade

2 responses to “I bilen på väg till jobbet

  1. mylifeonlyforyou

    Du blir nog jättefin i lugg gumman! Om inte annat så växer den ju ut… Ska du klippa mycket elle?
    Kram

  2. Vad hände? Vad sa han? Blev det snyggt? Har du överlevt? Har han?😛

Kommentera

