Hata

– Vilken stad ska du hata idag då? undrade kollegan med tanke på mitt inlägg på AT.

Jag hatar faktiskt inte så mycket, jag har mest bara åsikter. Ena dagen tycker jag si och andra dagen så. Det är inte alltid som jag håller fast vi mina åsikter. Kan någon överbevisa mig är jag inte sen med att ändra mig. Om personen har rätt vill säga. Och det händer inte så ofta🙂

Hata är ett starkt ord. Jag gillar inte det ordet. Jag gillar ordet gilla. Och älska.
Okej, jag hatar cigaretter. Men det är nog det enda.

2 kommentarer

Filed under Okategoriserade

2 responses to “Hata

  1. mylifeonlyforyou

    Ojoj…akta dej nu! Nu sa du att du hatar cigaretter… Tänk nu vilket jävla liv de lär bli på folk. ”Hur kan hon skriva en sån sak, hur kan hon säga så när hennes bästa kompis är rökare?” ”Hatar hon sin bästa kompis då eller?”
    Haha…jag hör redan hur folk pratar… ”Nu skriver hon ner Lisa igen…varför säger hon så?”
    Men de är helt lugnt Bea, Du har ju aldrig sagt till mej att du tycker att de är bra att jag rökar direkt…

    Blev bara sååå sugen på att skriva så…jag är så trött på allt jävla skitprat jämt!
    Haha…ha en bra kväll! Hörs sen!!
    Kramelikram

  2. Ojojoj, vad vi är lika du o jag. Fast jag är lite fegare än du, tror jag.
    Håller dock på o bättrar på det där – rejält.

    Jag hatar också cigaretter… och miljöförstöring ochfördomsfulla fördomar. Hm…?

    Kram

Kommentera

