Håll käften kärring

Vid frukostbordet:

Jag: Bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla.
Mr Hemlig: Mmm.
Jag: Bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla.
Mr Hemlig: Mmm.
Jag: Bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla.
Mr Hemlig: Mmm.

Och så vidare.

I bilen på väg till jobbet:

Mr Hemlig: Bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla.
Jag: *tyst* (orkar inte prata längre).
Mr Hemlig: Bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla.
Jag: *jättetyst*
Mr Hemlig: *pratar jättemycket*

Det som är bra är att vi inte avbryter varandra.

3 kommentarer

Filed under Okategoriserade

3 responses to “Håll käften kärring

  1. Jag känner igen det där.
    Fast… Jag brukar nog vara kärringen…

    Jag fotar dig jättegärna! Har du lust att skicka ett litet foto på dig själv? Det är enbart så att jag ska kunna klura ut en bra plats och eventuell rekvisita med utgångspunkt från de vibbar jag får. Inga knepigheter. Inget komplicerat. Jag svär. Fotot stannar på min hårddisk.

    Låter det OK?🙂

    Kan du förresten se min mail i fältet ovan? Släng iväg några rader i så fall, så jag får din adress.

  2. Ni verkar ju komplettera varandra i alla fall😉

    (jag pratar inte heller när jag åker bil, det är ju bästa stället att filosofera på)

  3. hallonsaft

    Miss: Vad kul att jag ”kvalar in”! Det är mest för att få vara på andra sidan kameran och se hur det känns där. Har mejlat dig!

    Eponymous: Visst är det bra med tanke på att vi ska gifta oss🙂

Kommentera

