Någon älskar min blogg

Och det är Sara! Tack gulliga du.

Regler:
1. Vinnare/nominerade kan lägga in loggan på sin blogg!
2. Länka till personen som nominerat dig.
3. Nominera 7 andra bloggar
4. Länka till de bloggar som du nominerar
5. Lämna ett meddelande hos de bloggar som du nominerat

Själv älskar jag dessa och läser dem minst en gång varje dag: Lisa, Sara, Linda, Bibliotekarien, Liten Linda, Absolut glam och Sjuksyrran Saxat (som har en lösenordsskyddad blogg som jag därför inte länkar till).

4 kommentarer

Filed under Okategoriserade

4 responses to “Någon älskar min blogg

  1. vad stolt jag blir, du benämner mig bibliotekarien! tack söta😀

  2. hallonsaft

    Varsågod🙂

  3. Tack för det oerhört smickrande omnämnandet. *niger och bockar och lovar att försöka börja uppdatera lite oftare* =) Kram!

  4. Tacktacktack!🙂 Vore kanon om du bytte namn och adress till min blogg i din länklista, den adressen dog idag nämligen!🙂 Kramis!

Kommentera

