Och jag älskade det

Skit.
Jag älskade att spela golf. Det gick till och med bra ibland.
Ser ni hur mitt hår flyger i vinden? Det var helt underbart väder och en underbar upplevelse.
Vi ska testa igen, snart. Pay and play. Det är lite overkill att bli medlem och köpa klubbar. Bättre att betala 200 spänn, låna klubbar och gå nio hål.

Visste ni att man blir helt jäkla mör i kroppen av den här sporten? Mr Hemlig blandar i skrivande stund en drink till mig, en frozen strawberry daiquiri. Mums! Resten av kvällen är det mys som gäller.

1 kommentar

Filed under Okategoriserade

One response to “Och jag älskade det

  1. mylifeonlyforyou

    Shit…så nu är de golf som gäller då elle?🙂 Kul att ni hade roligt iallafall!!

Kommentera

