Murvelklädd

Igår var jag helt felklädd.
Hela dagen var det konferens och på kvällen bjöds det på fördrink och middag.
Jag klädde verkligen inte upp mig till middagen utan hade jeans, kavaj och platta skor.
När jag kom ner i restaurangen förstod jag att det hade stått galaklädsel eller liknande på inbjudan. En inbjudan som jag inte hade fått.
Men eftersom jag är den coola person jag är, så struntade jag i att känna mig obekväm.
Jag var dessutom där i egenskap som journalist och då ska jag se ut som en murvel.

1 kommentar

Filed under Okategoriserade

One response to “Murvelklädd

  1. toya

    Hoppas det var manchesterjeans du hade på dig sötnos! KRAM

Kommentera

