Sex, droger och rocknroll

Sovmorgon idag!
Istället för att gå upp 05.15 klev jag upp 07.00. Fatta vad lyx en sketen tisdag som denna?
Anledningen är att jag ska bli upphämtad av min kollega. Vi ska till Skövde på konferens.
Låter kul va?
Faktiskt så är det ett välkommet avbrott från skrivbordet. Jag brukar vara ute och flänga, men som bekant så har vi haft en deadline och då har min häck suttit som klistrad i kontorsstolen.

På tal om något helt annat.
Jag läste igenom hela min blogg igår. Jag gnäller rätt mycket va?
Vad vill ni läsa mer om? Utöver mitt gnäll alltså.
Jag lovar inga noveller à la sex drugs ´n`rock´n roll. Mitt liv är inte så rockigt direkt.

2 kommentarer

Filed under Okategoriserade

2 responses to “Sex, droger och rocknroll

  1. Gnäll på du, alltid skönt att veta att man inte är ensam på den fronten…=) Ha det gôtt!

  2. Jag gnäller nog rätt mycket jag med. Typ hela tiden. Över mitt jobb, min vikt mitt så kallade singelliv. You name it.

    Gnäll på du. Jag har inga problem alls med det.

    Vad jag vill läsa? Mera bröllop. Jag älskar bröllop! Klänning, mat, frisyr hela klabbet!

    Kram!

Kommentera

