En ny start

Den 1 september idag.
Känns rätt nice måste jag säga. Jag har alltid gillat september. Månaden brukar vara solig men något kallare än augusti, en friskare luft.
Efter september kan vi ta ett jätteskutt till april tycker jag. Månaderna däremellan suger.
Men jag hoppas att min wake up-light underlättar. Den hjälpte mig i vintras i alla fall.

Synd att jag har vaknat på fel sida idag. Det har min kollega också. Vi kommer sitta på kontoret och sura dagen lång.
Och jobba lite också så klart.
Skriva om däck.
Som jag fortfarande inte har gjort.
Dumma dumma Bea som skjuter upp det allra tråkigaste till sist.

1 kommentar

Filed under Okategoriserade

One response to “En ny start

  1. Ja, september är en bra månad. Moi fyller år 😉
    Men sen har jag och C varit så fiffiga att vi ”placerat” barnens födelsedagar på tråkmånaderna, november, februari och mars – så vi har nåt, förutom julen att se fram emot.
    Haha.

    Kram

Kommentera

