Nä, för jag har mensvärk

Jag: Jag vill göra något roligt.
Mr Hemlig: Vi kan åka hoj?
Jag: Nä. Jag har mensvärk.
Mr Hemlig: Vi kan åka och hälsa på syrran?
Jag: Nä. Jag har mensvärk.
Mr Hemlig: Vi kan åka till Inet data och köpa en ny fläkt till din dator?
Jag: Öh. Vad är det som är roligt med det? Och nä, jag har mensvärk.
Mr Hemlig: Vi kan spela x-box?
Jag: Nä, det orkar jag inte för jag har mensvärk.
Mr Hemlig: (något irriterad) Vi kan möblera vår nya lägenhet i en skiss på datorn?
Jag: Nääääääää, det orkar jag inte för jag har mensvärk.
Mr Hemlig: Det är inte många rätt idag va?
Jag: Nä, för jag har mensvärk.

Vi ska gå på bio ikväll. Jag tror jag softar fram tills dess.
Vilken usel flickvän jag är när jag har mensvärk.

2 kommentarer

Filed under Okategoriserade

2 responses to “Nä, för jag har mensvärk

  1. toya

    Ipren, varm vetekudde, sömn, sedan är då ett yppigt biosällskap! Kram fina Bea!

  2. Ipen funkar ju tyvärr inte på min mensvärk.
    Men jag bet ihop och gick på bio ändå.
    Kram!

Kommentera

