Den generande hårväxten ska bort

Nu ska jag gå till Kicks och få överläppen vaxad.
Jag orkar inte stå hemma och kleta. Dessutom blir det aldrig riktigt bra.
Wish me luck!

Uppdatering: Det blev ju hur bra som helst! Det gjorde inte ens ont. Rena semestern i jämförelse när man står där framför spegeln och rycker själv. Tjejen på Kicks tyckte knappt att jag hade någon mustach. Jag tycker allt som oftast att jag ser ut som Mohammed.
Jag ska börja gå till henne och vaxa benen. Inte ens 500 spänn för två hela ben. (Vaxningen på Hagabadet blev inte bra om ni undrar.)
Men återigen: jag upplever att jag har apben just nu. Hon säger att jag måste spara i en månad till.
Har jag snart klarat av en vit månad så ska jag väl klara av ”lite” håriga ben. Frågan är vad Mr Hemlig står ut med.

Lämna en kommentar

Filed under Okategoriserade

Kommentera

