Pruttblogg

Hi hi!
Det är någon som har googlat på pruttnödig och hamnat här.
Just nu är jag så trött att allt är kul.
Det var nästan till och med kul att jag körde över en tjej vid Järntorget i Göteborg idag när jag åkte hem.
Hon drog benen efter sig och käkade en glass.
Mitt undermedvetna blev nog avis på hennes slappa framtoning och tryckte på gasen istället för bromsen.
Om blickar kunde döda säger jag bara. Det var nog inte långt ifrån att hon slängde glassen efter mig.

Ikväll är Mr Hemlig på after work. Jag ska klämma en finne lika stor som en chokladboll och lägga mig i soffan och titta på inspelade tv-program.
Men först ska jag hämta ut mina nya stövlar! Håll tummarna för att de passar.
Jag älskar att shoppa, men hatar shoppande människor. Nätet funkar bäst för mig.

1 kommentar

Filed under Okategoriserade

One response to “Pruttblogg

  1. Pingback: Kiss, bajs och prutt « Absolutely fabulous

Kommentera

