Kom nu då hösten

Vad är det man brukar säga om rönnbär och vinter?
Är det mycket rönnbär blir det en kall vinter, eller något sådant?
Vad är kallt då? Minus 20?
Jag hoppas på en vit vinter med sol.
Eftersom jag börjar jobba imorgon får sommaren gärna ta slut. Den får gärna övergå i en skön höst.
Jag vill shoppa kläder.
Men det ”får” jag inte för mig själv, jag har köpstopp.
Fan.
Jag vill köpa en ny kappa, nya stövlar i mc-stil och nya byxor modell breda nedtill. (Efter att jag har tappat mina trivselkilon så klart).
Ja ja. Vi får se vad mitt samvete kan ställa till med.

2 kommentarer

Filed under Okategoriserade

2 responses to “Kom nu då hösten

  1. Hoppas du får en bra dag, trots jobb.
    Kram

  2. God Morgon = ) !

    Eftersom det bara regnar , blåser & e´mulet konstant , så kan lika gärna hösten göra entre på riktigt !
    Tända massa ljus , filtar , goa grytor & det bästa med hösten e´ju alla såå snygga kläder .
    Ska ta tillfället i akt & snutta kudden en stund , medans mina minihuliganer e´på skolan / dagmamman , så har man lite mer ork ikväll = ) !

    Hoppas din dag e´fin fin !

Kommentera

