Kroppen skriker efter socker

Femte dagen med huvudvärk.
Jag gissar att det beror på att jag från en dag till en annan helt plötsligt började leva supersunt.
Från att ha druckit någon form av alkohol varje dag och ätit en massa onyttiga kolhydrater, till att rata allt vad alkohol och onyttiga kolhydrater heter. Kroppen har ju blivit beroende av socker.
Det är tufft att göra sig kvitt beroendet, men det måste göras. Snart är det över. Tur att jag fortfarande har semester.
Jag fattar inte att det är så lätt för mig att bara sluta med onyttigheter. Men det har väl att göra med att jag vill i alla  mina snygga byxor igen!

1 kommentar

Filed under Okategoriserade

One response to “Kroppen skriker efter socker

  1. Sofia

    Kämpa på med sockret, det måste jag också göra, alltid. . .och stackars min Mr får inte ha något onyttigt hemma alls, någonsin . . .men det kanske är därför han är i så bra form 🙂

Kommentera

