Om jag skulle dra ur tummen då

Nu måste jag ta tag i bröllopsplanerandet. Lisa frågar mig varje dag om inbjudningskort, klänning, frisyr och allt annat.
Jag har ingen aning om något! Lisa, kan inte du bara fixa allt så säger jag ja?
Ha ha! Det vore verkligen skönt.
Det konstiga är att jag gillar att planera, jag älskar det! Men det är så långt kvar och då brukar jag ha svårt att få tummen ur.
Prio ett är inbjudningskort. Vi måste nog också bestämma oss för ett färgtema innan vi gör korten. Så att allt matchar. I alla fall inbjudningskorten, vigselprogrammet och festprogrammet.
Om det nu är viktigt. Men jag vet att jag kommer störa mig om allt inte matchar. Lika bra att göra det rätt från början.

Så här stressat får det inte bli.

Lämna en kommentar

Filed under Bröllopsplanering

Kommentera

