En meter bred häck

Röv.
Det är värre än jag trodde. Jag fick leta långt in i garderoben efter mina tjockisbrallor. Byxor jag aldrig trodde att jag skulle behöva ta på mig igen. De är visserligen snygga, men de är i storlek 38 och sitter tajt på min röv. På min ladugårdsvägg.
Ja ja. Det är inget att hänga läpp över. Jag ser det som en utmaning. I november är jag mitt tajta jag igen.
Varför är det så lätt att lägga på sig men så svårt att bli av med det? Orättvist.

Nu ska jag äta omelett med sparris. Äggen trängs med godiset i kylen. Jäkla tur att jag har karaktär. Mr Hemlig ska ju inte behöva lida på grund av att jag har blivit en kurvig kvinna.

3 kommentarer

Filed under Okategoriserade

3 responses to “En meter bred häck

  1. Nåja, en meter tror jag inte att den är… Men jag förstår dig fullständigt. Det behövs inte mycket för att man ska känna sig som en flodhäst…

    Själv har jag lagt på mig efter semestern istället, inte mycket men tillräckligt.

    Tufft av dig att kunna ha godis hemma… här skulle det försvinna på tre röda.

    Kram!

  2. Äsch, vad fasen… en rumpa mer eller mindre har väl ingen dött av?! Du är snygg som du är, Bea.

    Kram!

  3. Du e´ju gör tight = )) !

    Ha´t gött

Kommentera

