Dagens to do

För mitt eget minne. (Lappar jag skriver har en tendens att försvinna).

  • duscha
  • betala räkningar
  • handla mat för middagsbjudningen ikväll
  • handla muffinsingredienser
  • köpa linsvätska/samarin/huvudvärkstabletter/färdkost
  • leta efter snorbilliga sandaler
  • baka muffins (blir inget, köpte muffins istället!)
  • köpa en flaska vin
  • packa det sista
  • stuva in katterna i bilen och köra dem till pensionat (gråter en skvätt)
  • leta skitbra musik och bränna ner på skivor (hm, köpa tomma cd-skivor?)
  • grilla
  • umgås med middagsbjudningen
  • ställa fram alla blommor så att blomvakten slipper kuta genom hela vår lägenhet (den är ju ändå 83 kvadrat, ha ha)
  • kolla i kartan vart i Danmark vi exakt ska (fast vi har ju gps, snackar den danska i Danmark tro?)
  • slappa i soffan och kela med Mr Hemlig
  • förhoppningsvis somna av utmattning
2 kommentarer

Filed under Okategoriserade

2 responses to “Dagens to do

  1. Sofia

    Lilla missarna. . .hade jag bott i Götet och inte i huvudstaden hade jag passat dem med glädje!
    Längtar till nästa gång min kollega ska ut och resa så jag kan ha hennes katt igen.
    Jag kan tyvärr inte ha katt eftersom jag flackar runt som en tok i mitt jobb 😦

  2. hallonsaft

    Det är lite trixigt när man har djur. Särskilt om man har två katter. Inte det lättaste att få någon att passa dem. Dessutom är de innekatter.
    Synd att du inte kan ha katt om du så gärna vill!
    Vad jobbar du med?

Kommentera

