Lite sol, lite tvätt

På schemat idag: sola.
I alla fall i två timmar eller så. Jag har inte tålamod att ligga längre. Dessutom har jag blivit väldigt känslig mot solen.
Efter solningen är det packa, packa, packa som gäller. Tvättmaskinen snurrar för fullt. Det finns ju tvättmaskin i Danmarkshuset, men jag ägnar mig hellre åt bad, sol, mat och alkohol än tvättar när jag är där.

Om jag skyndar mig hinner jag först till stranden som brukar bli väldigt fullpackad.
Tror aldrig att jag har varit på stranden vid 08-tiden.

Lämna en kommentar

Filed under Okategoriserade

Kommentera

