Världen gungar litegrann

Japp, jag kan det där med att festa. Höll igång till 05.00.
Behöver jag säga att jag mår som ett utskitet äpple?
Inte bakis, men magen är helt kass av allt rödvin jag hällde i mig och min kropp skriker efter sömn.
Den obligatoriska pizzan är uppäten. Nu är Mr Hemlig iväg och köper chips.
Junkfood är det enda som gäller dagen efter.
Imorgon är jag mitt sunda jag igen.

Trots mitt tillstånd åkte jag iväg med katten Zombie och fick honom vaccinerad. Så nu är han också lite småbakis. Stackare.

Lämna en kommentar

Filed under Okategoriserade

Kommentera

