Snart blir jag hemlig

Det är många som googlar ”hallonsaft beatrice” för att hitta hit.
Varför gör ni inte ett bokmärke av adressen istället? Eller skriver in den direkt i adressfältet. Jag antar att det är samma personer.

Jag gör som Anna brukar göra, uppmanar folk att kommentera lite mer. Inte för att jag fiskar efter beröm eller vill att ni vräker ur er dynga, mer för att få lite mer koll på vilka som läser.
Annars funderar jag på att lösenordsskydda fler inlägg. De flesta faktiskt.

4 kommentarer

Filed under Okategoriserade

4 responses to “Snart blir jag hemlig

  1. Jag vet precis hur du tänker. Man undrar ju vilka de är, och så blir man lite paranoid.

    Jag har en besökare som har sedan jag började blogga besökt min sida över 1500 gånger. Mina vanliga stammisar, dvs de som brukar kommentera är uppe i ungefär 500 besök på samma tid… Den här personen går in på min sida en gång i timmen varje dag…

    Skumt är det i alla fall.

  2. toya

    Kära Bea!
    Jag förstår. Jag läser dig, det vet du. OCH kommenterar då och då. Men du, nu frågar jag offentligen i detta forum, läser du mig eller inte? Kram från Vän V

  3. hallonsaft

    Eponymous: En stalker alltså? Läskigt. Men du brukar också lösenordsskydda vissa inlägg. Jag ska börja göra det oftare faktiskt.

    Toya: Kära vän! Jag vet ju att du läser. Men det är så många som läser och aldrig någonsin kommenterar. Jag har ju nästan 200 läsare varje dag.
    Nej, jag läser inte din blogg eftersom jag inte längre vet adressen. Du har bytt så många gånger! Vilken är den? Får jag länka till den från min blogg? KRAM!

  4. Helena Ingman

    Hej Beatrice!
    Jag läser din blogg allt som oftast, vi har ju även mailat varandra tidigare.
    Jag är nog också boven i dramat. Eftersom jag uteslutande läser bloggar via min jobbdator googlar jag de flesta bloggar då min dator även används av vikarier. Vill helst inte att de ska följa mitt internetanvändande. Så that´s the reason=)
    Hoppas du fått en liten förklaring till googlandet iaf.
    Ha en skön semester

Kommentera

