Kolla in mina auktioner

Nu har jag bestämt mig.
Jag kommer att auktionera ut en hel del av mina kläder. Jag har så jäkla mycket av den varan att jag inte hinner använda hälften.
Jag vet inte ens vad jag har längst in i garderoberna! Oftast blir det att jag använder samma plagg.

Är du på jakt efter en klänning, tunika, top, kavaj, skjorta m.m så kolla in mina auktioner på Tradera.
Utgångspriserna är löjliga. Men hellre en tjuga än att kläderna ligger och tar plats.
Allt är i toppskick. Jag säljer inget som är noppigt, trasigt eller smutsigt. De flesta plaggen är använda max två gånger. Vissa inte alls.
Efter semestern lägger jag ut jackor och höstkläder.

Lämna en kommentar

Filed under Okategoriserade

Kommentera

