Moffarhelg

Nu drar jag hem och äter choklad.

Trevlig helg på er!

3 kommentarer

Filed under Okategoriserade

3 responses to “Moffarhelg

  1. Tycker jag låter som en bra ide! Själv så måste jag hålla igen på de tomma kalorierna ett tag nu då jag inte sett röken av en fiber på hela NY-resan.

    (och eftersom det är du så gör det inget att jag snackar bajs… vet du hur jobbigt det är att inte bajsa på 5 dagar?… men så fort jag landade så var det som att tarmen kände sig hemma och började jobba… kan ha något att göra med linfrö-shoten jag tog det första jag gjorde när jag kom hem…)

    Trevlig helg!

  2. hallonsaft

    Men hej! Är du redan hemma? Hur hade du det? Dum fråga, jag kan ju läsa din blogg.
    Det är så grymt jobbigt att vara förstoppad. Det är värre än att ha det tvärtom. Man känner sig så uppblåst.
    Ha en skön helg!

  3. Parentes: I vår stad finns det ett ekologiskt ställe som heter Tant Anci och Fröken Sara. Där satt jag idag och avnjöt deras underbara kladdkaka med grädde och mina smaklökar rördes till tårar. De grovhyvlar vit choklad över och pudrar kakao på grädden. Det finns en Gud. =D

    Trevlig helg!!!

Kommentera

