Mjau

ÄNTLIGEN fredag!
Jag är så trött. Verkligen släpade mig till jobbet idag. Och då gick jag ändå och lade mig klockan 21.30. Fullständigt däckade.
Idag blir det hemgång tidigt. Vi ska ägna oss åt varandra i helgen och bara mysa. Hoppas på en gnutta sol och kanske ett dopp i havet. Åka motorcykel, grilla och dricka vin.
Det låter som en lagom helg.
Sedan är det bara en vecka kvar att jobba, inflyttningsfest och sedan SEMESTER!
Min plan för semestern är (förutom den gudomliga vistelsen i Danmark i två veckor) att ladda batterierna till max. Sedan semestern förra året har det varit rövjobbigt med bland annat två jobbyten.
Det är dags att bli catwoman igen.

1 kommentar

Filed under Okategoriserade

One response to “Mjau

  1. Härligt det låter – slösa ingen onödig energi på jobbet denna sista vecka.
    Kram!

Kommentera

