Vigselring

Vi köpte våra förlovningsringar på Teneriffa. Märket är Piaget. Det finns en butik i Sverige som säljer det märket, NK i Stockholm. För dit åker vi så himla ofta.
Men det vore rätt nice att köpa en vigselring från samma tillverkare. Så vi får väl planera in en resa till Stockholm då och testa ringar.

Min förlovningsring ser ut så här:

Den består av två ringar kan man säga, den översta är ”snurrbar” och har sju diamanter.
Det är rätt svårt att hitta en matchande vigselring. Men jag tänkte något i stil med dessa:

Vad tror ni?

4 kommentarer

Filed under Bröllopsplanering

4 responses to “Vigselring

  1. Vi har väldigt lika smak! Skickar ett till mejl 😉

  2. hallonsaft

    Ja, jag tror faktikt att vi har det! Tack för bilderna!

  3. Oh my, så fina. Om jag får ge ett råd – praktiskt – så säger jag nr 1, även om båda är dunderfina. Med nr 2 finns risk för att du fastnar i allt… eller mkt.
    Vitguld är så himla fint!
    Säger jag som har rött guld – min smak har ändrats i takt med mognad 😉

Kommentera

