Vilken frisyr?

Jag planerar att ha slöja när jag gifter mig. Det är så himla tjusigt!

Vad tror ni om någon av dessa frisyrer? (Jag har ganska kort hår och har inga planer på att spara ut eller göra löshår).

En kompis kompis ska eventuellt göra frisyren.
Eftersom det är väääääldigt långt kvar till bröllopet så kommer jag säkert springa på fler frisyrer och slöjor. Men det här är en start. Börjar faktiskt redan bli lite småstressad när jag tänker på allt som ska göras.
Tur att jag börjar nu då.

5 kommentarer

Filed under Bröllopsplanering

5 responses to “Vilken frisyr?

  1. Tror den frisyren i mitten skulle passa ditt ansikte bäst!

  2. Den i mitten är fin och den skulle jag nog välja fast utan slöja men jag tror du blir georgeous i den mittersta. Jag har fått äran att göra två av mina vänners brudfrisyrer. en med slöja och en utan och det är ett enormt ansvar så sätt av minst 4 timmar för det på morgonen. Vilken tid gifter ni er? Och käraste hallonälskling, börja inte stressa redan nu. Lägg ner kraven så att du inte brakar in i bröllopsväggen någon månad före bröllopet och sen får en black out och inte kommer ihåg något alls från själva vigseln. Jag har sett det alltför för många gånger nu och det är så tragiskt. Delegera så mkt du kan och lämna lite utrymme kvar för improvisation. ska bli så kul att följa er!!! Kram.

  3. Alltså: Nedersta menar jag! Den passar nog dig bäst. Ska det vara slöja ska det vara lite stramt tycker jag, annars blir det för docksött.

  4. hallonsaft

    Vi gifter oss klockan 16. Vet inte alls vem som ska fixa mitt hår. Så onödigt dyrt på salong.

    Jag stressar verkligen inte! Jag börjar redan nu med planeringen så att jag slipper stressa sen. Det är i förebyggande syfte. Men tack för din omtanke!

    Jag tänkte nog att du menade den nedersta. Den i mitten är faktiskt ingen höjdare.

  5. Vilken bra tid kl 16, hela dagen innan till champagnelyx och uppladdning men ändå hela kvällen kvar til fest. tror det är bra att inte lägga det för tidigt, dels med tanke på just frisyrfrågan oh dels med att det lätt kan bli lite trist mellanlandning för gästerna om det blir för stort glapp mellan kyrkan och middagen. Fasen, jag skulle nästan kunna erbjuda mig att göra ditt hår men jag har ju lovat mig själv att aldrig mer. Får sån fruktansvärd prestationsångest =D

    Men åh vad kuuul med bröllop!

Kommentera

