Släta ben here I come

Jag köpte mig en epilator för att slippa raka benen varje dag i sommar.
Men det gick bara inte, trots att jag fyllde mig med alkohol.
Så idag ska jag vaxa benen, inklusive bikinilinjen. När håren växer ut igen så ska jag använda epilatorn. Det ska tydligen inte göra lika ont då. Eller om jag måste vaxa flera gånger för att göra mig van vid smärta.

Fy fan vad jag inte ser fram emot det här. 50 minuter av ren tortyr.
Hur fasiken pallar folk att göra en brasiliansk vaxning?

3 kommentarer

Filed under Okategoriserade

3 responses to “Släta ben here I come

  1. maria

    Ja visst gör det ooont! Har provat flera gånger men det slutar alltid med att jag rakar istället.

  2. Men du överlevde…de kanske är värt de då?! Jag blir änna lite sugen på att testa me!!

    Nu ska Lisa sussa!!
    Hörs i morgon!!

    Kramelikram på dej tösa!!

  3. J.

    Hoppas det gick bra 😀

Kommentera

