Utmanad

Jag har blivit utmanad av Chribbe.

1. Vad gjorde du för tio år sedan?
Då var jag 20 år och pluggade på Högskolan i Skövde. Jag festade tre dagar i veckan och gjorde en tenta då och då. Jag var tillsammans med Ted och levde på ett äpple om dagen.

2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag?
Åka tåg, mata katterna, vila, dricka kaffe och kela med Mr Hemlig i soffan.

3. Godis jag gillar?
Jag gillar inte godis längre. Det smakar pyton av allt socker. Mörk choklad är min grej. Gärna med 84 procent kakaohalt.

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär?
Ååååååh! Jag vill vara klok och säga att jag ska spara och säkra min pension. Men antagligen skulle jag betala alla skulder, köpa ett överjordiskt coolt hus till Mr Hemlig och mig, säga upp mig och resa. Sen skulle jag spara. En slant.

5. Städer som jag bott i?
Götene, Skövde, Stockholm, Jönköping, Köping, Lidköping, Alingsås. To be continued.

Känn er fria att kopiera listan och svara.

Lämna en kommentar

Filed under Okategoriserade

Kommentera

