Om reklamen talar sanning blir det ganska smärtfritt

Med nya Satinelle ICE PREMIUM kan du ta bort oönskad hårväxt snabbt, enkelt och effektivt. Kombinationen av ett keramiskt epileringssystem, en hudkylare som följer kroppens konturer och ett nytt soniskt massagesystem har revolutionerat epileringen. Tack vare den bedövningseffekt som iskylan och massagen ger blir epileringen med nya Satinelle ICE PREMIUM mer bekväm och mindre smärtsam än någonsin. Resultatet blir silkeslen hud och minskad hårväxt med upp till 50 %, förutsatt att du använder apparaten regelbundet (var fjärde vecka).

Ibland tror jag stenhårt på reklam.
Klicketiklick så har jag köpt mig en epilator. Jag är evigt trött på att raka benen. På sommaren måste jag raka dem varje dag om det ska vara fint. Men det orkar jag inte. En kompis med lika jobbig hårväxt, rekommenderade mig att köpa en epilator.
Så nu har jag gjort det. Den beräknas komma på onsdag, så fram tills dess låter jag bli rakhyveln och går i långbrallor. Bra tajmat med vädret som tydligen ska bli sämre.
Mr Hemlig säger att han inte bryr sig så mycket om jag har hår på benen eller inte. Om han talar sanning återstår att se nu.

3 kommentarer

Filed under Okategoriserade

3 responses to “Om reklamen talar sanning blir det ganska smärtfritt

  1. Linda

    Nu har ju inte jag prövat just denna epilator men den jag köpte hamnade låååångt in i såpen,fy sate att det gjorde ont!! Min reklam ljög,hoppas din håller sej till sanningen!! Tjoho för en hårfri sommar!! 😉 Kram

  2. Jag har vaxat benen en gång och det gjorde rövont. Men Emelie säger att med en epilator blir det lättare för varje gång. Som med att noppa ögonbrynen. TIll slut känns det inte.
    Jag tror på det. Att inte använda den eller slänga den är inte ett alternativ eftersom den kostar 1000 spänn 🙂
    Jag återkommer med fullständig rapport och bilder!

  3. Please I will plead this page be translated into English because I am really interested.

Kommentera

