Karatefylla

Jesus.
Igår var jag med Lisa på Harrys i Leschööööping. Ni vet stället där alla är kåta.
Det var längesen jag hade så jäkla kul!
Förfesten bestod av Lisa, mig, ett singstar och alkohol. Vad mer behöver en tjej? Vi var så bra!
I alla fall tills jag tittade på inspelningen. Ni kan ju avgöra själva.
Lägg märke till min gungande stil och handen på låret. Det är tydligen min grej som artist, att se kissnödig ut.
Jag säger bara en sak, ni ser videon på egen risk. Jag ger inga garantier att ni inte får men för livet.

6 kommentarer

Filed under Okategoriserade

6 responses to “Karatefylla

  1. Fy faan!!! Tror inte de finns någon som sjunger sämre än oss alltså 🙂 Men den bjuder vi på elle? Du har ju redan lagt ut den så jag har väl inget att säga till om 🙂 Väntar på att Bert ska ringa här… Han tänder nog rejält på min veskötska´ ! Suck…!!!

  2. Hahaha. Det var det bästa jag sett på länge. Extra intressant tyckte jag den lätt koncentrerade textläsningen i mitten av låten var, och att Lisa var för trött (full?) för att stå upp hela låten.

    Det enda jag undrar hur i helsike ni fick för er att sjunga Jan Johanssen?

  3. Lisa: Jag tycker allt att vi kan bjuda på oss själva 🙂 Bert ringer garanterat och frågar om vi vill göra ett tv-program som clowner eller nåt.

    Eponymous: Jag vet inte varför Lisa envisades med att sitta ned hela tiden. Jag måste dansa när jag sjunger, uppenbarligen.
    Jan Johansens låt var den enda låten vi kunde sjunga utan att våra röster sprack hela tiden.

  4. Linda

    Skrattar högt hysteriskt!!! ha ha ha…fy fan va bra alltså! Karriären är ju utstakad mina vackra damer! Inte alla är kåta på harrys bea 😉 Man kan gå dit och bara dansa och skratta oxå. Kramar

  5. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!! Fantastiskt! Bert ringer er direkt!

  6. Hahahaha! Ni är iaf skitsnygga båda två. P&K

Kommentera

