Varför ska man vara någon annan?

Heeeeeeeeeeeeeeeeeelg!
Nu drar jag till stranden och bättrar på min bränna. Eller skaffar mig en solbränna rättare sagt.
Det är så skönt att veta att jag inte kommer jobba igen förrän på måndag. Laptopen kommer vara helt avstängd. Inga mejl från kollegor som behöver hjälp med det ena och det andra. Jag har blivit någon slags support på jobbet. Eftersom jag kan lite om mycket så blir det väl så.

Igår sa en kollega till mig:

– Du är inte som alla andra. Du vågar vara dig själv och står för den du är. Det är häftigt.

Ja, vem fan ska jag annars vara än mig själv?

2 kommentarer

Filed under Okategoriserade

2 responses to “Varför ska man vara någon annan?

  1. SaraDenRara

    Men det ”lustiga” är ju faktiskt att de flesta… eller iaf många, är helt fejk. Riktiga kappvändare. Hur man nu står ut att möta sig själv i spegeln varje morgon. Jag skulle hata mig själv.

  2. Linda

    Ja men det är väl jättebra att dom tycker så,det är nog tyvärr inte alla som verkligen verkligen är sej själva i alla lägen ,allra minst på jobbet kanske! Hurra för dej som lyckas!

Kommentera

