Ingen tid för nöjen

Vad söta ni är som kommer med massa tips om bra uteställen m.m.
Jag hinner tyvärr inte med sånt. När jag åker iväg på jobb är allt på minuten planerat. Jag vill hinna med att jobba så mycket som möjligt på kort tid så jag kan åka hem igen.
När jag klev av tåget igår var det taxi till hotellet för att dumpa av väskan. Vidare med taxi till företaget för intervju med en speditionschef om mentorskap. Därefter bevakning av en chaufförstillställning som går ut på att chaffisar ska få rätt information för att göra rätt från början bla bla bla.
Sen taxi till hotellet igen för att SOVA. Jag älskar att sova och gör det alldeles för lite.
Nu har jag ätit frukost och ska dra iväg med taxi till företaget för att träffa ytterligare en chef och göra ett slags arbetsplatsreportage. Därefter är det intervju med en snubbe om hans stora fritidsintresse teater. Tydligen är han en lokal kändis.
Klockan 13 går tåget hem. Hoppas kunna slänga i mig en lunch.

Lämna en kommentar

Filed under Okategoriserade

Kommentera

