3,8 kilosklump genom muttan slår nog det mesta

Fy för satan vad skönt det är att det är fredag idag!! Den här veckan har ju varit rövjobbig med flängande till höger och vänster.
Idag sitter jag äntligen (?) på kontoret. Eftersom vi ska ha möte typ halva dagen masade jag mig hit klockan 07.00 för att hinna jobba undan lite. Men jag är så skittrött och orkar inte ta tag i det.
Det är väl bara att bita ihop och köra på.
Jag menar, fixar min bästa kompis att föda ut en 3,8 kilosklump genom muttan, så klarar jag nog av att skriva en artikel och publicera på webben. Trots att jag är trött.
Jag är så himla glad och stolt över henne!!! Det blev en liten Gustav. Visar inga bilder på honom på bloggen. Ni får kolla på mina små bebisar istället.

Lämna en kommentar

Filed under Okategoriserade

Kommentera

