Könisjönis nästa

Idag bär det av till Jönköping. Eller ”Jönis som rimmar på Könis” som vi brukade kallade staden när vi pluggade till journalister där.
Jag ska försöka få lite tid över för att ta en repa på stan och återuppliva gamla minnen. De två åren där var bland de bästa, och mest omvälvande, åren i mitt tjugoåriga liv. Det var där jag började formas.
Så här i efterhand inser jag att jag hade noll koll på vad jag gjorde.
Men det är egentligen ingen skillnad idag.

Lämna en kommentar

Filed under Okategoriserade

Kommentera

