Mina tuttar är faktiskt äkta

Vi ligger och kelar. Eller Mr Hemlig ligger ner i soffan och jag sitter på honom.
Hans händer är placerade på mina bröst.

– Mmmmm, de är så mjuka, säger han och knådar bullarna.

Jag blir helt förolämpad och hoppar av honom.

– Vadå mjuka? Du ska säga att de är fasta. De är äkta men ändå stora och fasta. Så det så! Eller påstår du att jag har hängtuttar??! Va?!

Mr Hemlig ser ut som ett frågetecken och jag inser att jag har överreagerat. Övertolkat kanske är ett bättre ord.

– Nä, jag menar att de är sköna. De hänger inte alls.

Fast lite har de börjat hänga. Jag är ju ändå 30 år. Penntricket klarar jag verkligen inte. Det gör nog ingen med naturlig storlek 75D i min ålder.
Det finns värre saker att hänga läpp över. Som att jag inte hinner hem till starten på hockeyn ikväll.

5 kommentarer

Filed under Okategoriserade

5 responses to “Mina tuttar är faktiskt äkta

  1. Linda

    *skrattar*…haha ha ha du låter som mej bea,snacka om att tolka som man vill…ibland är det bra synd om dessa små män som inte riktigt uttrycker sej som vi normala människor,kvinnor alltså..*skrattar*…Klart som fasiken att man inte klarar penntricket med den storleken om dom inte är fejk. Tror det är snart 15 år sedan jag klarade det=(…men som sagt,det finns annat att oroa sej för,ozonlagret tex. Ha det gott! Kram

  2. Alltså ursäkta en tuttnovis men vad är penntricket? Jag anar att det inte är så men om det går ut på att låta ett knippe pennor klämmas fast under boobsen så lär jag slå jag er med hästlängder. Jag kan nog knipa fast ett helt kollegieblock och en kastrull också. Stora boobs blir tunga boobs och naturlagar och gravitation spelar väldigt mkt in när man passerat 35… 🙂

  3. SaraDenRara

    Vill man inte få hängboobs kan man alltid skaffa tre barn och till följd sönderammade, intorkade skinnboobs i stället sk läderlappar. Då behöver man inte bekymra sig över ifall de är mjuka eller fasta, för de existerar i princip inte överhuvudtaget…

  4. hallonsaft

    Linda: Det är ändå skönt på nåt sätt att vi inte har värre saker att oroa oss över. Just idag i alla fall.

    Sanna: HA HA HA! En kastrull får jag nog inte in. Men ett kollegieblock kan jag nog klämma fast och ta en långpromenad med.

    Sara: Läderlappar lät inte så kul. Trist när det blir så. Hjälper det inte att gå upp i vikt?

  5. SaraDenRara

    Har aldrig testat den metoden, men skulle inte tro att det funkar… skulle nog sätta sig på andra ställen i så fall. Dessutom… faktiskt så har jag inte ont av att jag har enormt små bröst. På så sätt är det ingen risk att de är ivägen iaf 😉

Kommentera

