Helvetes jävla skit

Är det inte det ena så är det fan det andra.
Ibland önskar jag att jag var en kille. Inga jävla fucking cellförändringar i livmodern där inte.
Är det någon som känner sig avslappnad i en gynstol? Idag tog fan priset. Hon rotade som en galning och skvätte ättika så det stod härliga till. Det fattades vätskor och instrument som hon fick springa efter under tiden som jag låg där med benen isär och muttan full av stål.

Jag ser inte fram emot det bokade besöket då de ska skära bort ett område med ”ett instrument som liknar en osthyvel, men mindre så klart”. Då ska man dessutom ligga ännu längre i stolen.

Fan, jävlar, helvete, kuk, anus, fitta och rövhål!!!!!

Så, nu är det nog med svordomar ett tag. Nu lär väl bloggen börja krylla av spamkommentarer.

4 kommentarer

Filed under Okategoriserade

4 responses to “Helvetes jävla skit

  1. Det finns ju roligare upplevelser än att ha Dorisen full av iskalla metallbitar & ligga utfläkt som en sovande labrador = ))

    Killar har det f – n så mö enklare många gånger ..

    Nu e´det morronkaffet som gäller & sedan ska
    Dockan följas till plugget , hoppas Lorven vill sussa en stund till efter lunch , för idag e´det banne i mej segt !!

    Sköt om dej

  2. Näe, fy. Man tror ju inte att det ska hända. Man går och tar testet, får ett kuvert som säger att allt är bra och sedan behöver man inte tänka på det förrän tre år senare.

    Och är det någonstans man _inte_ vill bli hyvlad så är det ju där.

    Hoppas att allt går bra och att muttan blir frisk.

  3. hallonsaft

    Annah: Håller med om att det är segt idag. För jävla segt.

    Eponymous: Nä, i muttan vill man inte bli hyvlad. Bara jag tänker på det vill jag kräkas. Men så klart kommer det inte att kännas nåt, jag kommer ju vara bedövad.

  4. SaraDenRara

    Men fy, vad läskigt det låter.
    Hoppas allt går okej.

    Vad hette barnmorskan som rotade på?

Kommentera

