Fastnat i soffan

Jag älskar att spela X-box och dataspel. Men oftast prioriterar jag bort det för mer ”viktiga” saker som städa, plocka, träna och annat trist. Men när jag är långledig kopplar jag verkligen av.
I fredags köpte vi Uefa Euro 2008 (fotboll). Oj oj oj. Vi gör en massa andra saker också, som att åka hoj och hälsa på folk. Men hela tiden längtar vi hem för att spöa varandra i fotboll.
Är det sjukt?

Nu ska vi åka iväg på en längre tur med hojen och hälsa på folk. Det kommer att rycka i min x-boxtumme av abstinens.

Lämna en kommentar

Filed under Okategoriserade

Kommentera

