Hardcorebea

Vi var på hårdrocksfestival igår.
De första banden var helt okej. Lite som Linkin park.
Jag stod och diggade med och drack öl. Sedan var det dags för Mr Hemligs kompis band att uppträda.
Det var så jäkla dödsmetall så jag pinkade nästan på mig av skratt. Tills jag märkte att ingen annan skrattade. De andra diggade med. Då pinkade jag nästan på mig av förskräckelse.

Men ärligt talat så är hårdrock/dödsmetall, och allt vad man kallar det, svår musik att spela. Pop kan vilken mellanstadsunge som helst fixa.

Lämna en kommentar

Filed under Okategoriserade

Kommentera

