Klar för dagen

Det var effektivt att sitta på café och skriva artiklar. Det ska jag göra en gång i veckan när det är som allra mest att göra.

De som fikar på morgonen: gamla människor och mammor med sina små barn. Vill man äta wienerbröd klockan 09.00? Det var frestande med alla bakelser och bullar en halv meter ifrån mig, men jag hinkade i mig en massa kaffe istället. Så mycket att det dröjer ända tills imorn innan jag blir sugen på koffein igen.

Nu ska jag springa på löpband. Pest och pina.

Lämna en kommentar

Filed under Okategoriserade

Kommentera

